Thursday, May 13, 2010

A copied-pasted post from Hajar's blog (*_*)

I just noticed this post(below)at Hajar's blog! OMG it has been more than a year, Jar! Thank you for such a sweet story. Amazed your tears & I really appreciate that. You & I know the love story, and I'm sure we're deeply appreciate what LOVE is :)

Tuesday, January 20, 2009
Perkahwinan Raihan & Alan

raihan & alan...


percintaan mereka start masa ktorang sem 4 kot di UPM...Lan adalah junior kami masa di UPM..same course ngan ktorang..ntah camne ekk, dorang leh bercinta..tp, mula2 mmg close la..ktorang bertiga selalu g lepak kat putrajaya, mkn kat food court persint 8 tue..pastu, balik mkn lepak lak kat jambatan putrajaya tue..aku ni sbnarnyer sbgai member tuk 'cover line' dorang jek..tp, aku tak kisah..layan jeks..pernah gak, tetiba jek raihan ajak g genting..ktorang pon g la dengan excitednya..raihan,lan,aku, aini n yana kecik..best la bila teringat that moments..

raihan n lan gak, pernah teman aku g hantar present tuk abg aku kat mantin masa tue..sanggup tu mereka ni nak hantar...padahal dah mlm buta masa tue..sgt sporting dorang ni..
aku ingat lagi, aku penah berkomplot ngan lan nak suprisekan raihan..masa tue, tgh cuti sem..aku ngan raihan kat BP la..lan nak dtg bp masa tue tp nak suprisekan raihan...
plannyer..pada hr tu, aku ajak raihan breakfast sesama kat Project jalan Kluang..aku dah bgtau lan yg ktorang akan breakfast kat situ kol 8pg..lan gerak dr KL kol 4pg kot..then, tgh ktorang breakfast tu, lan pon smpai..raihan tersgtla suprise dgn kehadiran lan masa tue..tersengih2..suka ar dia, kekasihnya dtg...aku pon hepi tgk dorang..then, ktorang g tjg agas,muar..lepak2 kat sana kejap..kejap jek..sbb mak ryan dah call tanyer katne..mmg pecut terus raihan balik pastue...
bykla kenangan2 manis..suka duka mereka bersama...penuh dgn drama dan air mata..ermm..bukan senang tau..berkat kesabaran dorang, akhirnya mereka di ijabkabulkan...alhamdulillah..tu pasal la aku menangis waktu dorang nikah hr tu Nad!
those are the happy moments...


kami semua mendoakan kebahagiaan...

Pn. Raihan Bte Ramli & En. Azlan Shah Bin Aziz

1 comment:

Anonymous said...

may Allah bless ur marriage..happy always k.rai! =)